In timp de mai toti romanii stiu acum melodia “I was made for loving you” a celor de la KISS, datorita unei reclame pentru o companie de telefonie mobila, putini dintre medieseni cunosc faptul ca o tanara nascuta la Medias, a fost imaginea Engie in campaniile de vara si iarna.
Ana Cristea are o bogata prezenta in zona publicitara,dar si rezultate remarcabile in zona teatrala pentru adulti si copii.
“Am studiat la UNATC Bucuresti regia de teatru. Am absolvit in 2012, la clasa doamnei Liudmila Szekely Anton. In timpul facultatii, prima colaborare cu un teatru a fost in cadtul spectacolului “Ivanov” de A.P. Cehov, in regia lui Andrei Serban. Am fost un fel de asistent de regie, fiindca fata de schema clasica, la acest spectacol am fost trei asistenti.
Apoi am inceput colaborarea cu Teatrul National Bucuresti, tot ca asistent de regie. Primul regizor cu care am colaborat acolo a fost Alexandru Mazgareanu pentru spectacolul “Purificare” de Petr Zelenka. Cel mai important proiect pentru mine a fost colaborarea cu regizorul bulgar Alexander Morfov pentru spectacolul “Vizita batranei doamne” de Friedrich Durrenmatt. A fost un proiect provocator, avand o distributie numeroasa, o scenografie de exceptie (Nikola Toromanov) si un text foarte bine adaptat si in regia unui om exceptional, de la care am avut enorm de invatat.
In paralel cu aceste activitati am avut aparitii in reclame TV pentru diferite companii – Chio Chips, Ciuc, BRD, Orange, Lidl, Dell, Engie etc. Anul trecut am fost imaginea Engie in campaniile de vara si iarna. Dupa terminarea facultatii am fost implicata in proiecte de productie de film si publicitate pentru o perioada.
Dupa 2 ani de la terminarea facultatatii m-am mutat inapoi in Brasov (unde locuiesc de la 2-3 ani) si am deschis o cafenea culturala, care avea ca scop promovarea artistilor si mestesugarilor brasoveni si am inceput sa fac cursuri de teatru cu copii”, mi-a spus Ana.